Eveline Art scenic Korektor 2w1: kryjąco - rozświetlający

10:58

Dziś przychodzę do Was z pierwszą recenzją. Zacznę od produktu z Eveline. Jest to korektor 2 w 1 kryjąco – rozświetlający. Ja mam w kolorze 04 Light. Jest naprawdę dobry, zapraszam po szczegóły :)



Zawiera on mineralne pigmenty rozświetlające. Producent zapewnia idealnie gładką i promienną cerę oraz perfekcyjne krycie niedoskonałości. 
Exclusive Bio Complex, czyli wyselekcjonowane składniki i brak substancji zapachowych mają pomóc uniknąć alergii. 

Na początku składu znajdziemy emolienty ułatwiające rozprowadzanie kosmetyku. Tego chyba nie da się uniknąć. Jest także trochę silikonów. Wszystkie te składniki mają poprawić właściwości aplikacyjne,a także dać efekt wygładzenia skóry, czego właśnie chce producent.



Korektor jest w tradycyjnym opakowaniu typu błyszczyk. Napisy ścierają się bardzo szybko i całkowicie. Przy użytkowaniu nie jest to problem, ale kiedy chciałam się upewnić jaki miałam kolor, było to zupełnie niemożliwe, bo na opakowaniu nie zostało nic.
 Łatwy w aplikacji, dobrze się rozprowadza. Ja zawsze wklepuję go palcami, wygląda bardzo naturalnie.



Kolor Light naprawdę jest jasny, wpada bardziej w żółte tony. Dla mnie ważne, żeby nie był różowy (jeżeli jednak wolicie takie tony, to kolor Ivory powinien być odpowiedni). Kiedy nakładam go pod oczy, daje duże rozświetlenie i jest wyraźnie jaśniejszy od podkładu, jednak po chwili utlenia się na kolor bardziej pomarańczowy, ciemnieje i całkowicie stapia się ze skórą w taki sposób, że rozświetlenie nie jest mocno widoczne.



Jeżeli chodzi o krycie, to jest zadowalające. Posiadaczki niewielkich cieni pod oczami będą usatysfakcjonowane. Ja mam je spore, ale  mimo to korektor radzi sobie z nimi nieźle. Nie jest on ciężki,  bardzo mocno kryjący, ale takiego celowo nie używam. Sprawdza się też na niedoskonałości. Nie przesusza, nie nawilża. Jest obojętny dla skóry, nie powoduje podrażnień, czy alergii.

Trzeba mu przyznać, że utrzymuje się naprawdę długo, oczywiście przypudrowany. Nie 24 godziny, jak obiecuje producent, ale potrafi przetrwać cały dzień w dobrym stanie.

Zwykle korektory nie starczają mi na długo, ale ten jest bardzo wydajny, aż byłam w szoku. Opakowanie 7 ml starczyło mi na parę miesięcy nieoszczędnego używania. 
Dodatkowo cena jest niska. Kosztuje 12,99 zł w Rossmannie. 

Podsumowując, jest dobry, ale nie idealny. Rozświetlenie daje małe, krycie średnie, ale dobrze się utrzymuje i jest bardzo wydajny. Sądzę, że warto się na niego skusić chociażby ze względu na niewysoką cenę.
Jeśli miałabym wystawić mu ocenę, to sądzę, że byłoby to 4/5, jeśli uwzględnimy stosunek ceny do jakości. 


Znacie ten korektor? A może macie ulubiony? Jeśli znacie inne, do bardzo jasnej cery, to napiszcie :)

Adrianna


Wybrane dla ciebie

46 komentarze

  1. Ja na szczęście nie muszę używać korektora, ale o tym czytałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z Bell i stosuje tylko pod oczy - jest całkiem dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałam ostatnio kupić z bell dla odmiany, ale nie było najjaśniejszego koloru.

      Usuń
  3. Mam go i pozytywnie mnie zaskoczył. Może i nie kryje szałowo ale fajnie się go używa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wypróbowałabym ten korektor! :)
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna;*'
    Może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam kolejną pozytywną recenzję tego korektora. Ciekawe czy sprawdziłby się na moich cieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem w trakcie poszukiwań idealnego korektora ;( jakieś rady?


    www.encore4u.blogspot.com - wszystko co chciałabyś i powinnaś wiedzieć o torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też szukam jeszcze ideału :D chyba trzeba po prostu testować

      Usuń
  7. Używam go na co dzień i bardzo lubię, ale wciąż szukam ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo przy okazji keidy sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja korektora używam jako... bazy pod ciebie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wiem, że wiele osób tak robi i im się to sprawdza, sama jeszcze nie próbowałam, bo cały czas myślę, że to nie zda egzaminu

      Usuń
  10. ja mam korektor z eveline tylko wersje z olejkiem arganowym i jestem bardzo zadowolona z niego ;)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować, bo lubię tą serię z olejkiem arganowym.

      Usuń
  11. Nie znam. Ja mam teraz jakiś z Wibo (cztery kolory) i jak na taki tani produkt to jest całkiem wporzadku. Bardziej potrzebny mi jest do zamaskowania drobnych pojedynczych niedoskonałości, bo cieni pod oczami to praktycznie nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się kiedyś chciałam skusić na wibo. Do niedoskonałości lekkich ten jest niezły, ale może być zbyt płynny, więc na większe niespodzianki stosuję w sztyfcie z Miss Sporty.

      Usuń
    2. Gdzieś ostatnio czytałam że kamuflaże z Catrice są bardzo dobre...używałas może?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Nie znam tego produktu.
    Ogólnie dość rzadko sięgam po kosmetyki tej firmy.
    Mój faworyt to Rimmel Match Perfection. :)

    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o nim kilka pozytywnych opinii

      Usuń
  13. też nie muszę używać, ale chciałabym spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie krycie i rozświetlenie średnio idzie w parze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Eveline aczkolwiek korektorów nie używam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecnie posiadam korektor z Bell i Avonu i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny korektor aczkolwiek nie mój typ :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś go używałam, ale nie porwał mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam kiedyś ten korektor, ale z tego co pamiętam średnio byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze go nie używałam, dzięki za informacje zapraszam do mnie www.rasberryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam lasting perfection z collection. Można go kupić za ok 4 funty w UK, ale zamawiam go też czasem z allegro. Dla mnie korektor idealny, a używam w najjaśniejszym odcieniu 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób go poleca, muszę kiedyś wypróbować

      Usuń
  22. Ladny ma odcien, ja na razie kupilam 2 opakowanie mojego korektora z Misslyn :)

    OdpowiedzUsuń
  23. również używam tego korektora, kupiłam go na rossmanowych promocjach i w sumie jestem zadowolona, aczkolwiek do ideału mu troszkę brakuje :)
    www.kiinsza.blogspot.com + zostaję z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już na promocjach nie dorwałam mojego koloru :(

      Usuń
  24. słyszałam dobre opinie;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o Eveline bardzo lubię ich tusze i inne produkty do pilęgnacji, jednak jeśli chodzi o podkłady, korektory itp. to nie ma tak jasnego odcienia żeby mi pasował :<

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego nie znam Ale uwielbiam korektor z Bell oraz idealna cera z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)