Test nowości #1 Garnier, Wibo, Essence, Evree

11:40


Cześć, dziś pokażę Wam kilka produktów, które kupiłam jakiś czas temu i zdążyłam troszkę poużywać. Sądzę, że w miarę kupowania nowych rzeczy i ich testowania, będę o nich pisać i dzielić się wstępną opinią.



Na pierwszy ogień odżywka Garnier Ultra Doux z morelą i olejkiem migdałowym do włosów normalnych i suchych. Jest dość dobra, faktycznie nie obciąża, ułatwia rozczesywanie. Wiadomo, cudów na głowie nam nie zrobi, włosy nie są idealnie nawilżone i gładkie, ale do codziennego stosowania się nadaje. Dodatkowo pachnie przyjemnie.

Kolejna rzecz to paletka Lovely nude make up kit. Kupiłam ją z ciekawości, wiedząc, że cienie nie są najlepszej jakości, jednak kolory bardzo mi się spodobały. Idealne do makijażu dziennego. Cienie są słabo napigmentowane i gdyby nie baza, prawie w ogóle nie trzymałyby się na powiece. Niestety się też osypują. Mimo to używam ich głównie właśnie na co dzień, kiedy chcę zrobić coś delikatnego. Wtedy się sprawdzają.

Kolejna rzecz to konturówki z Essence. Numerek 15 honey berry (swatch z prawej strony) i 12 wish me a rose (swatch z lewej).Są naprawdę świetne. Łatwo się nakładają, bo są miękkie, dają świetny, matowy efekt i długo się utrzymują. Do tego kosztują około 5 zł! Jestem zadowolona, będę polować na inne kolory.

Dalej mamy piękny rozświetlacz wpadający w złoty kolor, a mianowicie Diamond Iluminator od Wibo. Czytałam o nim wiele dobrego i faktycznie jest ciekawy, ale mam do niego chyba za jasną karnację i generalnie wolę siebie w chłodniejszych odcieniach. Nie utrzymuje się za dobrze, jednak dodaje trochę blasku cerze, tworzy ładną taflę, bez zbędnych brokatowych drobinek, jest delikatny. Nie mniej jednak chyba będę musiała sięgnąć po Silver Highlighter z Lovely, bardziej podpasuje mi kolorem.   

Ostatnia rzecz jest pielęgnacyjna, a chodzi o saszetkę home spa do stóp z Evree. W jednej mamy peeling, a w drugiej maskę regenerującą. Jeśli chodzi o peeling toi jest bardzo porządny, drobinki są spore, zdziera naprawdę mocno. Oczywiście nie liczmy na cuda przy twardej skórze na piętach. Maseczka dość fajnie nawilżyła stopy, ale bez większych rewelacji. Tam gdzie skóra nie jest zbyt twarda, stały się gładkie i miękkie. Bardzo spodobał mi się zapach, nie jest intensywnie lawendowy, delikatny, wpisuje się w klimat home spa.

Znacie coś z tych kosmetyków? Jak Wasze nowości, znalazłyście coś ciekawego? :)


Adrianna

Wybrane dla ciebie

26 komentarze

  1. Nie używałam tych produktów. Ja może dopiero w przyszlym tygodniu wybiorę się po jakieś nowości kosmetyczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą konturówkę z Essence, bardzo fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory konturówek naprawdę świetne ;)
    ja lubię w tej kolorystyce cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kredki do ust uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę mieć tę saszetkę z evree :P a te konturówki uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. odżywka z Garniera - cudo ;)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te konturowki od Essence! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) muszę zapolować na inne kolory :D

      Usuń
  8. Jeszcze nic z tych rzeczy nie wpadło w moje dłonie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam te konturówki z Essence i są bardzo dobre jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko rozświetlacz z Wibo :D Bardzo podobają mi się kolory tych konturówek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się rozejrzeć za konturówkami z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam jeszcze tej wersji odżywki, ale o konturówkach sporo słyszałam, niestety nie mam gdzie ich kupić :( Również obserwuję i powodzenia życzę w dalszym blogowaniu! :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten zestaw do stóp, skoro taki fajny z niego zdzierak to lecę nakładać :) dzięki za info odnośnie paletki, skuszę się na coś lepszego ale konturówki wezmę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam odżywki z Garniera oraz rozświetlacz z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)