Moja propozycja letnich lakierów

12:08



Cześć!  :) Chcę dziś zaprezentować Wam moją propozycję letnich lakierów. Generalnie używam wszystkich kolorów cały rok, ale tutaj wybrałam typowo letnie, które często noszę. Nie będę się rozpisywać o ich właściwościach, bo głównie chodzi mi  o kolory.





  • Liliowy fiolet z Wibo Extreme Nails, wygląda cudownie, dobrze kryje, lekko połyskuje, bardzo dobrze się utrzymuje i jak wszystkie lakiery Wibo - jest tani :)

  • Koralowy róż z BeBeauty, czyli z Biedronki. Jeden z móich ulubionych kolorów. Jest idealny, intensywny i dobrze się utrzymuje.

  • Miętowy, jednak wpadający w niebieski to kolorek Mint z My Secret. Nie używam go często, ale na lato do odkopałam, nie ściera się i nie odpryskuje szybko, ale za to przy zmywaniu miałam strasznie niebieskie palce, chyba jest już niedostępny. 




  • Kolor ciemnej mięty z Golden Rose. Jest bardzo ciekawy, cała seria jest bardzo dobra i ma wygodny pędzelek.

  • Ukochana fuksja z Wibo 1 coat manicure, czyli kolorek na lato idealny. Intensywny, mocny, ożywia dłonie, kryje już po pierwszej warstwie, ale ja maluję dwie, bo wtedy się nie ściera

  • Ostatni kolor to pomarańcz wpadający w czerwień, również z Wibo, kupiłam go bardzo dawno i ta seria nie jest już dostępna, ale kolor jest całkiem ciekawy. 



Jakie kolory najchętniej nosicie latem na paznokciach? :)


Wybrane dla ciebie

9 komentarze

  1. A ja noszę wszystkie kolorki, takie, na jakie tylko mam ochotę :D Bardzo spodobał mi się ten fioletowy z Wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta fuksja z wibo :) ja latem najczęsciej noszę zielone, niebieskie i różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liliowy fiolet piękny! :) Nie mam jeszcze lakieru w takim odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski lakier z secret bardzo mi się podoba, ostatnio modny kolor wyjątkowo przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) ja właśnie taki odcień niebieskiego mam na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha! Też dziś napisałam o lakierach i chyba ten sam odcień GR się znalazł u Ciebie i u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten pieprzysz :) Uwielbiam takie lawendowe kolory :)królują u mnie pastele na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)