Moje ulubione seriale

19:58

Dziś piszę do Was w sprawie niekosmetycznej, a mianowicie z okazji zbliżających się wakacji, chciałam opowiedzieć Wam o moich ulubionych serialach, które oglądam ostatnio lub oglądałam. Nie wiem jak Wy, ale ja seriale uwielbiam. Kiedy jakiś mi się spodoba, potrafię obejrzeć pół sezonu na raz :D Bardzo lubię "mieć" jakiś serial, wkręcić się i wiedzieć, że mam coś do oglądania. Zobaczcie, co skradło moje serce, może znajdziecie coś dla siebie :) a może podzielicie się ze mną opinią co do jakiegoś serialu.




Zacznę od serialu, o którym na chwilę zapomniałam, ale od czerwca zaczął się nowy sezon i na pewno będę oglądać. Jest to Pretty Little Liars. Fabuła jest niesamowicie zawiła, trzeba oglądać uważnie, naprawdę wciąga. Opowiada o grupie pięciu przyjaciółek i zaczyna się w momencie, kiedy jedna ginie i wtedy zaczyna się spore zamieszanie, bo dziewczyny zaczyna prześladować tajemnicze A.


Dalej mamy The Vampire Diaries. Chyba każdy coś o tym słyszał. Piękna dziewczyna wyglądająca identycznie jak dawna miłość dwóch przystojnych braci wampirów i ich perypetie.Początkowe sezony podobały mi się bardziej niż te ostatnie, ale losów jestem ciekawa zawsze. 

Zresztą, która z Was nie zawiesiłaby oka na Damonie? :D 


Kolejny serial to Arrow i zdaję sobie sprawę, że wiele z Was go nie zna. Jest to luźno zinterpretowany komiks o Zielonej Strzale. Nie zrażajcie się, jeśli nie jesteście fankami komiksów, bo ja też nie mam z nimi nic wspólnego, a za serialem przepadam (gdyby nie mój chłopak nigdy bym się na niego nie natknęła) . Generalnie chodzi o to, że po 5 latach na bezludnej wyspie Oliver zostaje odnaleziony, wraca do domu odmieniony i zaczyna walczyć z przestępcami. Jego losy są bardzo ciekawe i w serialu znajdziecie bardzo wiele wątków. 


Teraz coś z innej beczki, czyli Gossip Girl! Tajemnicza plotkara opisuje życie elity NY. Jeśli chcecie pooglądać ładnych ludzi, piękne życie, stroje i cudowny Manhattan, to to serial dla Was. Lekki i przyjemny. 


Kolejny serial czyli The Walking Dead nie jest już taki przyjemny w oglądaniu, ale dzieje się w nim więcej ciekawych rzeczy i akcja jest żywsza. Świat ogarnięty apokalipsą zombie. Poznajemy losy tych, którzy nadal walczą o przetrwanie.


Ostatni serial - The Flash - też jest na podstawie komiksu, jest bardziej fantastyczny niż Arrow, ale historia jest ciekawa i ogląda się fajnie. Barry w wyniku wybuchu akceleratora zostaje uderzony piorunem. Dzięki temu uzyskuje niezwykłą szybkość, co będzie wykorzystywał do walki ze złem i pomocy ludziom. Przy okazji na jaw wychodzą pewne tajemnice. 

To już wszystkie moje ulubione seriale, napiszcie mi, czy znacie któryś z nich i czy oglądacie seriale. Może mi jakiś polecicie? :)


Adrianna

*zdjęcia: google  

Wybrane dla ciebie

12 komentarze

  1. PLL, GG i TWD po prostu kocham! Dla mnie na równi z The Walking Dead stoi Supernatural jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że Supernatural jest fajne, muszę zobaczyć. :)

      Usuń
  2. Oglądałam sporo odcinków Arrow`a i nawet spodobał mi się ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też wciągnął po kilku odcinkach

      Usuń
  3. Oglądałam jedynie Gossip Girl i kilka odcinków The Vampire Diaries :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych serialów oglądałam tylko TVD. Chyba do 4 sezonu. Czytałam ostatnio, że Nina odeszła. To prawda?

    Ja oglądam teraz niewiele seriali, najczęściej Grey's Anatomy z mamą, bo obie lubimy. Jeśli sięgam po jakiś sama to przeważnie nie są to żadne hity, tylko coś, co z pewnych względów nastroi mnie mega pozytywnie. Więc jest to Magda M. lub Gilmore Girls. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odchodzi i kolejny sezon ma być bez niej. Nie wiem czy będzie ciekawie.

      Usuń
  5. Nic z tych rzeczy nie miałam okazji oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. TWD świetne <3 prawie tak bardzo jak Twój blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. TWD świetne <3 prawie tak bardzo jak Twój blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam pierwsze cztery :) od siebie mogę Ci polecić m.in. piękna i bestia, dwie spłukane dziewczyny,young and hungry,faking it,the fosters,dziewięć żyć chloe king,gra w kłamstwa,tajemny krąg,the 100 :) itp. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)