Wibo Smooth'n wear róż do policzków

12:21

Jakiś czas temu skusiłam się na róż z firmy Wibo. Słyszałam kilka pochlebnych opinii, do tego cena jest zachęcająca. Spróbowałam i w gruncie rzeczy nie zawiodłam się.



Opakowanie:
Zwykłe, malutkie, nie otwiera się zbyt łatwo, więc nie będzie problemu z wypadkiem w kosmetyczce czy torebce. Jego wielkość może być jedynie problemem, jeśli macie spory pędzel, ale ze standardowymi jest w porządku. Jak za taką cenę, nie oczekuję nic więcej.




Kolor:
Mam numerek 3, jest to w miarę żywy róż. Nie chciałam nic bardzo jaskrawego, a sądzę, że to dość dzienny kolor. Warto zaznaczyć, że wszystkie kolory są matowe, nie zawierają żadnych drobinek. To będzie plusem dla wielu osób. 
Inne kolory w ofercie na stronie internetowej wyglądają na zimne odcienie, w rzeczywistości jest nieco inaczej, więc polecam iść i sprawdzić w drogerii.


Konsystencja, aplikacja i efekt:
Róż jest dość twardy, na pędzel nabiera się niewielka ilość produktu, co daje bardzo delikatny efekt na skórze. Oczywiście możemy go stopniować  i bardziej zaznaczyć kości policzkowe, a z drugiej strony możemy przesadzić i zrobić plamę. 
Wygląda dość naturalnie, dziewczęco. Sprawia, że cera wygląda bardziej świeżo. 
Sporą wadą jest to, że róż nie utrzymuje się dobrze. Znika po kilku godzinach. Nie wytrzyma całego dnia. To duży minus, ale ja nie dyskwalifikuję przez niego tego produktu.



Cena i dostępność:
Kosztuje 9,79 zł i znajdziecie go w każdym Rossmanie.

Podsumowując, róż jest tani, ma ładny, matowy odcień, niełatwo zrobić sobie nim krzywdę, jednak słabo się utrzymuje. 

Napiszcie mi, czy go znacie i jaki jest Wasz ulubiony róż. :)

Wybrane dla ciebie

11 komentarze

  1. bardzo ładnie prezentuje się na Twojej buźce :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor - do twarzy Ci z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje, mam z Wibo róż w kuleczkach, bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja właśnie muszę kupić jakiś róż, bo nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolorek, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam :) bardzo go lubię ;) jeszcze za taką cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor! Pięknie prezentuje się na twarzy;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze żadnego różu :) u Ciebie świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)