Wibo w letnich kolorach na paznokciach

10:25

Cześć! Dziś post paznokciowy :) Chciałam zrobić coś mniej nudnego, niż zwykły, jednolity kolor i wyszło jak wyszło. Efekt może nie jest jak z moich marzeń, ale zerknijcie.


Wybaczcie niezdarne umalowanie :(



A oto lakiery, których użyłam. Po pierwsze odżywka Sally Hansen Maximum Growth. Jest w porządku, nie wiem czy tak przyspiesza wzrost, bo moje paznokcie i tak szybko rosną, ale zabezpiecza płytkę i powoduje, że paznokcie mniej się łamią.
Dalej lakiery z ukochanego Wibo: liliowy fiolet z serii Extreme nails, a fuksja z 1 coat manicure. Z obydwu jestem bardzo zadowolona. Na jednym paznokciu mam top coat z Life (Superpharm) numerek 43.
I wszystko "przypieczętowane" jest Sally Hansen Insta-dri, który bardzo dobrze mi służy. Przyspiesza wysychanie (nie budzę się z odciśniętą kołdrą na paznokciach! :) do tego przedłuża trwałość. Niestety bardzo szybko gęstnieje :(

Napiszcie jak Wam się podoba i czy znacie, używacie którychś z tych produktów. 
Znacie dobry przyspieszacz wysychania?

ADRIANNA ;*

Wybrane dla ciebie

15 komentarze

  1. Ale śliczne! Uwielbiam lakiery Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli o przyspieszacze chodzi, to używałam kiedyś sprayu z Avon i był w porządku i z tego co widzę, nadal mają go w ofercie. :) Ciekawi mnie ta odżywka na szybszy wzrost paznokci, bo moje niestety rosną baaardzo wolno... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może się sprawdzić. jeszcze słyszałam, że Golden Rose Black Diamond jest bardzo dobra.

      Usuń
  3. Piękny ten kolorek na dwóch ostatnich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz piękne paznokcie! :) umalowanie też super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz cudne paznokcie! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery wibo są moimi ulubieńcami, a przy tym ich cena zachęca do kupna :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie długie paznokcie :) świetne są :) przyspieszacz do wysychania lakieru seche vite :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)