Ładne zapachy i niska cena: Żele pod prysznic Isana

10:40



Żele pod prysznic z Isany są moimi ulubionymi, dlatego postanowiłam napisać o nich kilka słów. Szczególnie lubimy wszystkie, kiedy coś jest dobre i tanie. A żele te właśnie takie są. Obecnie w domu mam trzy buteleczki, ale testowałam znacznie więcej.



To najnowszy nabytek, czyli żel zawierający ekstrakt z czereśni. Kiedy zobaczyłam go w Rossmannie, nie mogłam przejść obojętnie. Opakowanie jest przesłodkie i zapach bardzo ładny.



Niebiańska pokusa zawiera ekstrakt z liści brodźca paczuli, który ma pomagać chronić skórę przed wysuszeniem. Zapach jest taki mleczny, słodki, ale szczególnie mnie nie porywa. Nie używałam go jeszcze i podejrzewam, że trafi do mamy :)



Ostatni do żel z witaminami i jogurtem, zawiera witaminę E, prowitaminę B5 i zapach owoców, który jest naprawdę dobrze wyczuwalny.

W miękkiej buteleczce mamy 300 ml. Szata graficzna jest dość przyjemna dla oka. Nie ma większego problemu z otwarciem opakowania, nawet mokrymi rękoma, a kiedy jestem dobrze zamknięte, mamy pewność, że nic się nie wyleje.



Jestem fanką większości zapachów żeli z tej serii. Zwykle są owocowe jak żel czereśniowy z sówką, czy, kwiatowe lub delikatne – otulające, jak niebiańska pokusa. Słodkie, ale nie duszące. Każdy znajdzie coś dla siebie. Zapachy bardzo krótko utrzymują się na skórze. Często pojawiają się także wspomniane wcześniej edycje limitowane, tematyczne, sezonowe,  które mają jeszcze lepsze zapachy niż kolekcja podstawowa.

Żele dobrze się pienią, są wydajne, choć ja używam ich zdecydowanie nieoszczędnie. Robią to, co mają robić, czyli myją ciało. Nie wymagam od żelu, żeby nawilżał, bo od tego jest balsam. Ale nie może wysuszać i Isana tego u mnie nie robi. Szczególnie dobra w tej kwestii jest wersja Dusch Ol z melonem i gruszką, której tutaj nie pokazałam, a zawiera jakby perełki olejku.


Konsystencja nie jest za bardzo wodnista, niektóre wersje są bardziej kremowe. Na zdjęciu widnieje żel z ekstraktem z czereśni. Jest prawie przezroczysty, lekko różowy.
Dostaniemy jest w Rossmannie. Cena to 2,99 zł, a w promocji często 2,49. Uważam, że jest to opłacalny zakup i jak na razie cały czas do nich wracam.


Znacie je? Jakie są Wasze ulubione żele?


Wybrane dla ciebie

13 komentarze

  1. Bardzo je lubię! :) Mój ulubiony to chyba olejek melon i gruszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten o zapachu czereśni muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne opakowania :) ja lubię żele i płyny do kąpieli z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione! :) Też lubię ten olejek z melonem i gruszką, mmmm. Polecam Ci tę nową wersję letnią, żel o zapachu melona w takiej nowej buteleczce. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ich nie miałam a ich sympatyczna szata graficzna zachęca do kupienia. W tej chwili używam Żelu z Sephory Cotton Flower,jego zapach długo utrzymuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  6. wiedziałam o tym, że kosmetyki z isany są tanimi produktami i chętnie sięgam po niektóre z nich. ale żeby cena żelu była AŻ tak niska? nie pozostaje mi nic innego jak jechać do rossmana, kupić ten czereśniowy i testować! :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym nie miała tak wielkich zapasów żeli pod prysznic, to pewnie już bym była w drodze do Rosska :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie żelu z ekstraktem z czereśni jest przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam już kilka buteleczek tej firmy i wszystkie jak najbardziej się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam wersję z mango :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem najlepszy żel pod prysznic to kokosowy z Dr Organic. Nie ma w nim chemii, jest bardzo wydajny i pachnie PRAWDZIWYM KOKOSEM! Tu jest fajna recenzja tego produktu http://www.goodies.pl/blog/organiczny-zel-pod-prysznic-i-do-kapieli-z-olejem-kokosowym-virgin-dr-organic-kosmetyczny-test-12/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)