Top 5 Produkty do ust na lato

14:56




Lato w pełni. Wiatraki idą w ruch, bo upał w ostatnie dni jest niemiłosierny, chociaż dziś słońce nie praży, to i tak jest gorąco. Ale to nie zmienia faktu, że lato to moja ulubiona pora roku :) Ostatnio był post na temat pielęgnacji, to teraz czas na kolorówkę. Przygotowałam dla Was kilka propozycji produktów do ust, które moim zdaniem fajnie wpasowują się w letni klimat. O tej porze roku często rezygnuję z mocnego podkreślania oczu, a makijaż dopełniam szminką, która świetnie ożywia twarz.
Lato kojarzy mi się głownie z różami, co zobaczycie w poniższym zestawieniu.

GOLDEN ROSE VELVET MATTE 09

Jest to hit już od dawna i większość z Was pewnie ją zna, a nawet ma w swojej kolekcji. Jest to jedna z lepszych szminek tego typu w tej cenie. Matowe produkty świetnie się utrzymują, co jest dużym plusem przy wysokiej temperaturze. Kolor nie jest za bardzo krzykliwy, ale intensywny i świetnie napigmentowany. Łatwo sunie po ustach i nie podkreśla suchszy skórek.



RIMMEL LASTING FINISH BY KATE MOSS 16
To jasny, lekko koralowy róż, który bardzo ładnie ożywa wygląd. Nie jest matowa, daje raczej satynowe wykończenie, przez co nie utrzymuje się za dobrze, szybko „się zjada”. Dobrze się rozprowadza i ładnie pachnie. Nie wysusza ust.




 

MAKEUP REVOLUTION LIPSTIC MATTE FUSION


To kolor na przełamanie tych wszystkich róży, czyli fiolet. Wiem, że ten kolor może się bardziej kojarzyć w jesienią, ale przez to, że szminka jest słabo napigmentowana, to kolor, który daje na ustach jest dużo lżejszy. Wykończenie jest matowe, ale nie jest to tak intensywny mat jak w przypadku Golden Rose. Także trwałość jest średnia, ale za jej cenę (5 zł) nie możemy liczyć na cuda.

KONTURÓWKA ESSENCE LIPLINER 12    
             
Jest ona z typu produktów matowych i dobrze utrzymujących się, czyli moich ulubionych. Kolorek to dość jasny róż. Nie ma problemów z aplikacją na całe usta, bo kredka jest miękka jednak czasem zdarza jej się podkreślać suche skórki.



MAYBELLINE BABY LIPS CHERRY ME

Chciałam dodać do tego zestawienia coś lekkiego, bardziej nawilżającego, co nada ustom delikatny kolor i je ożywi. Bo lato to też lekkość, a czasem nasze usta mogą być w gorszej kondycji i nie używamy wtedy matowych szminek. W przypadku tego balsamu nawilżenie nie jest intensywne, szybciej znika on także z naszych ust, ale możemy poprawić go bez lusterka.

Tutaj możecie zobaczyć wszystkie pięć produktów na ustach.


 




Od góry: Golden Rose, Rimmel, MUR, Essence, Baby lips

To już wszystkie produkty, które chciałam Wam pokazać. Dajcie znać, czy je znacie i jakie kolory lubicie nosić latem. Stawiacie na szminki, czy z nich rezygnujecie? 



Wybrane dla ciebie

17 komentarze

  1. Bardzo fajne kolorki, aczkolwiek ja nie maluję się prawie w ogóle latem. Nawet oczu, wolę walnąć sobie rzęsy i brwi henną, i problem z głowy. :) Jedynie na jakieś wyjścia z przyjaciółmi lub kolację z moim mężczyzną. W tedy się delikatnie pomaluję. :) hehehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedłużane rzęsy to super sprawa w lato. Od razu gotowa :)

      Usuń
  2. Ja stawiam latem na neonowe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach super wyglądają :>

      Usuń
  3. Kate bym chciała ale w innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się czaje, ale z tej matowej serii

      Usuń
  4. Super kolory, bardzo mi się podobają :) przetestowałabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Baby Lips dał ładny efekt, takich zdrowych naturalnych ust. :) Ja mam pomadkę z GR 02. Bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tą wiśniową baby lips, muszę kupić golden rose w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tylko bezbarwnaz spf ochronnym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Latem lubię lekkie i nawilżające :] Teoretycznie, a praktycznie noszę na co mnie ochota najdzie. Makijaż oczu robię z reguły ciemniejszy i tutaj strzelam sobie w stopę bo nie nałożę do takich oczu różowej intensywnej szminki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolorki:) moimi faworytami są wszelkie róże z Rimmela by K.Moss. Sama posiadam, ale inny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tej chwili jest trend na podkreslone usta,co mi bardzo odpowiada gdyż to bardzo lubię :-) Z Twojej selekcji wybrałabym szminkę z Essence :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja praktycznie nie maluję ust, ale jakbym miała takie pełne to na pewno bym malowała! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolorki :) w te wakacje mam zamiar postawić tylko na mocne wyraziste szminki a co tam :) są wakacje można szaleć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)