Dresslink wishlist, czyli co mnie zaciekawiło na stronie

09:25

Ostatnio dostałam możliwość, żeby zrobić swoje pierwsze zamówienie na dresslink.com. Słyszałam już wiele o chińskich stronach, ale sama jeszcze nie testowałam ich produktów, więc postanowiłam, że sprawdzę, co tam się dzieje. Weszłam na dresslink i uwagę oczywiście przykuły niskie ceny, które możecie sprawdzić klikając w link. Bardzo długo przeglądałam stronę, ponieważ spodobało mi się sporo rzeczy, dlatego dziś Wam je pokazuje.


Bluzki, pierwsza ze świetnym wzorem w piórka, druga to lekka koszula, brakuje mi takiej i ostatnia, wydająca się zwykła, jakoś urzekła mnie a'la przezroczystą wstawką z kropeczkami na ramionach




Torebka, której fason bardzo mi się podoba, a nie mam w swojej szafie jeszcze białej :


Ciekawe spodenki z koronki:


Dwie sukienki, jedna w paski, prosta, z rękawem 3/4, a druga rozkloszowana:



Coś idealnego na jesień, gruby sweter w świetny wzór, wiem, że obecnie jest 40 stopni, ale ja już myślę o chłodnych dniach :D 


I na koniec coś kosmetycznego, czyli pędzel. Na stronie ma mnóstwo pozytywnych recenzji, jestem go ciekawa,a kosztuje grosze, sprawdźcie.


To już wszystko, co dziś dla Was mam, dajcie znać, czy coś wpadło Wam w oko. Jakie macie zdanie na temat tej firmy i innych chińskich stron? Zamawiacie?
Aha, wróciłam już z wakacji i teraz nadrabiam blogowe zaległości u Was :)

Zapraszam Was na mojego Instagrama, tam jestem codziennie. Jeśli także macie konto w tej aplikacji, możecie dać mi znać, chętnie będę na bieżąco co u Was :)


Wybrane dla ciebie

21 komentarze

  1. Kliknęłam w 7 linków :) Powodzenia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka z 1 zdjęcia jest śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka w piórka mi również wpadła w oko i do tego jest tania :D A tę białą torebkę można zakupić w Pepco, miałam taką, ale niechcący porysowałam na czarno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dzięki, nie zaglądałam tam ostatnio, dobrze wiedzieć :)

      Usuń
  4. Masz dobry gust :) praktycznie wszystko mi się podoba :D poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza bluzeczka urocza :) Mam dwie sukienki z tego sklepu, ale są niestety średniej jakości, mam nadzieję że Ty trafisz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkloszowana sukienka- cudo! Uwielbiam taki krój:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje!
    Klikniesz u mnie? Ja klikne u Ciebie!
    http://zmianoo99.blogspot.com/2015/07/kolejna-wishlista-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka i torebka najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam. Ta bluzeczka w pióra jest śliczna -ciekawa jestem jak na żywo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszytskie ubrania zdecydownie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka w piórka najbardziej mi się podoba :) no i poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)