Mobile Mix Holiday

11:36


Cześć, mam dziś dla Was trochę zdjęć z mojego wyjazdu nad morze, mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Moje przywitanie z morzem było dość, hmm chłodne w dosłownym tego słowa znaczeniu. W pierwszym tygodniu było naprawdę zimno...


Tu widok z miejsca, gdzie mieszkałam, czyli nad jeziorem Żarnowieckim.


Moje ulubione dodatki z wyjazdu czyli buty z CCC, które widzicie, kapelusz i okulary oraz zegarek, który uwielbiam, a upolowałam go w outlecie butiku we Władysławowie, kocham takie miejsca.


Było naprawdę dużo czasu na relaks i odpoczynek. Udało mi się nawet upolować książkę opisującą losy rodziny, która stworzyła Maybelline. Jeszcze do niej nie usiadłam. Znacie?


Próby pozowania i wygłupy nad wietrznym morzem :D To nie jest ten wiatr we włosach, który mają modelki haha.


Udało  mi się obejrzeć zachód słońca nad Bałtykiem, niestety niebo było lekko zachmurzone. Spacer po niewielkim molo, które było nieopodal miejsca naszego pobytu i masa zdjęć. A wieczorem ognisko w ładnej scenerii.


Wypad do Władysławowa: mrożona kawa, aleja gwiazd i spacerki :)


Selfie musi być :D i znów próby pozowania, żeby uchwycić choć trochę ładnych widoków.  

Jak Wam się podoba? Dajcie znać, czy jesteście przed czy po urlopie, gdzie byłyście lub zamierzacie pojechać :) 

Wybrane dla ciebie

11 komentarze

  1. Dwa lata temu bylam we Wladyslawowie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałabym się nad morze, bo ostatnio to jeździłam w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polskie morze to miejsce, do którego warto wracać. Nieważne do jakiej miejscowości jedziesz, każda ma swój niepowtarzalny klimat i urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne wspomnienie z wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja byłam już na dwutygodniowych wakacjach na Mazurach, ale pojadę jeszcze na 4 dni właśnie do Władysławowa w następnym tygodniu. Odwiedzę to miasto po raz trzeci :) Tam jest bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemne zdjęcia :) też mam zamiar wyjechać nad nasze polskie morze jednak będę miała możliwości dopiero pod koniec września więc pozostaje mi cierpliwie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :) Ja w tym roku zostaje w domu :) nigdy nie byłam we Władysławowie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)