Makijaż: brąz i złota kreska

09:00

 

 Dziś przychodzę do Was z makijażem. Jest to propozycja zwykła, raczej dzienna, ale z małym urozmaiceniem w postaci złotej kreski. Wszystko jest banalnie proste, każda niewprawna ręka sobie z tym poradzi, a jednocześnie wydaję mi się, że nie jest nudno. Całość jest utrzymana w  brązie, który świetnie będzie pasował do niebieskich (i nie tylko) oczu.



Na twarz nakładam mój oklepany już zestaw. Niewielka ilość podkładu Rimmel lasting finish 24hr Nude w kolorze 100 Ivory wystarczy, że wyrównać koloryt i co nie co zakryć. Pod oczy korektor 2 w 1 Art Scenic z Eveline - trochę rozjaśnia, krycie ma średnie. Na większe niedoskonałości idealnie sprawdza się kamuflaż z Catrice.  Całość gruntuję pudrem z Rimmela Stay Matte, który jak możecie zauważyć jest już w dość opłakanym stanie i zamienił się w puder sypki :D Ale nadal ma ładne wykończenie i porządnie matuje.


Konturowanie twarzy wykonuję na końcu, ale jeśli jesteśmy już w tym temacie, to pokażę Wam, czego używam.
Bronzer z Kobo nikogo u mnie nie zaskoczy. Niewielką ilość nakładam poniżej kości policzkowych, efekt jest bardzo delikatny. Na kości policzkowe znowu mała ilość, ale tym razem różu z Wibo smooth&wear w kolorze 3. Rozświetlacz znany wszystkim Diamond Illuminator z Wibo wędruje na szczyty kości policzkowych. W ten sposób w ładny, delikatny sposób możemy ożywić sobie twarz. 


Zanim nałożę cienie, obowiązkowo używam bazy i gorąco polecam Wam właśnie tą z Wibo, jeśli chcecie zobaczyć i poczytać, jak działa, zapraszam na recenzję TU. Kiedy już baza jest na swoim miejscu, sięgam po ciebie. Na całą górną powiekę nakładam metaliczny brąz z paletki Lovely nude makeup kit. Jak na swoją cenę jest całkiem przyzwoita, cienie lekko się osypują, ale co do pigmentacji i trwałości to (koniecznie) z bazą nie mam zastrzeżeń. W załamaniu nakładam i mocno rozcieram brązowy cień z paletki Sleek Oh so special. Nakładam go też na dolną powiekę bardziej przy zewnętrznym kąciku i rozcieram go ku wewnętrznemu kącikowi znów cieniem z Lovely, który był na całej powiece. Dzięki temu makijaż będzie bardziej perłowy i rozświetlający. W kąciku wewnętrznym dodaję odrobinę jasnego cienia. Ostatni element na powiece to złota kreska wykonana  NYC Metallic liquid eyeliner, który kosztuje kilka złotych w internecie. Kreskę robię dość grubą, wzdłuż linii rzęs, nie wyciągam jaskółki.
Brwi podkreślam kredką z Catrice Eyebrow Stylist w kolorze 020.  



Do wytuszowania rzęs użyłam dwóch produktów: Astor Big&beautiful lovely doll eye opening mascara i Avon Super extend mascara. Obydwa tusze są średnie, żaden nie działa idealnie solo i prawdę mówiąc w połączeniu też nie. Na zdjęciu wyżej możecie zauważyć, że moje rzęsy są trochę oklapłe, bo o ile z wydłużeniem zwykle nie mam problemu, bo i tak są długie, to z podkręceniem jest u mnie słabo i jeszcze żadnym tuszem nie uzyskałam zadowalającego efektu.
Ogólnie mam teraz jakiś tuszowy kryzys, może Wy mi coś polecicie?

Na ustach mam jedną z moich ulubionych dziennych pomadek, czyli Eveline Aqua platinum w kolorze 422. Uwielbiam tą serię, pomadki mają ładne wykończenie i dobrze się utrzymują. Polecam Wam je serdecznie.


Tu widzicie, jak prezentuje się całość. Dajcie znać, jak Wam się podoba. Możecie znacie coś z kosmetyków, które użyłam i podzielicie się opinią. Napiszcie mi też, jak malujecie się na co dzień? Lekko, czy raczej wybieracie coś mocniejszego? :)

Wybrane dla ciebie

26 komentarze

  1. Świetny makijaż krok po kroku :) znam puder z Rimmela,bronzer z Kobo oraz rozświetlacz z Wibo :) zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo mi się podoba :) A paletka Sleeka niedługo będzie moja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedziałabym sami znani i lubiani :)) Haha jakbym widziała swój codzienny zestaw do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny delikatny makijaż - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie powinnaś albo dokładniej tuszować rzęsy albo zmienić tusz. Psują cały efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam wyżej o moim problemie z tuszami właśnie, że nie mogę odpowiedniego znaleźć :(

      Usuń
  6. W tym makijażu użyłaś mojego ulubionego cienia z paletki Lovely :) bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. złota kreska super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cień z paletki Lovely, którego użyłaś polubiłam tak bardzo, że zużył mi się jako pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam korektor Catrice, bronzer Kobo i cienie Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż w moich ulubionych kolorach :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :) Znam i lubię wiele z tych produktów, np. paletkę Sleeka, brązer z KOBO, kredkę z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :)) Uwielbiam puder Rimmel i kamuflaż z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Produktów pokazanych przez Ciebie nie znam,ale makijaż świetny. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten makijaż, delikatny, ale i efektowny!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliszna :)

    zapraszam do siebie
    http://izaporemba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż! A ten bronzer z KOBO jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)