Sól do kąpieli BeBeauty - pachnący umilacz kąpieli

09:00


Dziś przedstawiam Wam całkiem fajną sól do kąpieli. Jest ona z biedronkowej serii BeBeauty. Mój wariant to ujędrniająca sól do kąpieli o zapachu lotosu. Dostępne są jeszcze inne zapachy, ale podobał mi się tylko ten i jeszcze jeden., który odkryłam już po zakupie tego opakowania.

Możemy ją kupić za 3zł z groszami, a w promocji za 2-3 zł, więc cena jest bardzo przystępna.

Sól zamknięta jest w plastikowym pudełeczku z nakrętką. Całość wygląda bardzo przyjemnie i estetycznie. Sama zawartość jest intensywnie różowego koloru. 


Zapach po odkręceniu opakowania jest bardzo intensywny, kwiatowy, ale po wsypaniu soli do wanny, nie jest duszący, lecz przyjemny.
Ja sypię kryształki pod strumień wody, aby uzyskać dodatkową pianę. Używam ich chyba sporo, bo woda robi się bardzo różowa. Piana, którą wytwarzają jest bardzo kremowa, aksamitna. Czasem "pomagam" im się rozpuścić, ponieważ nie lubię czuć kryształków w wannie. Wtedy wytwarza się dodatkowa piana, ale sól zawiera SLS, więc nic dziwnego.


Podczas kąpieli woda jest bardzo miękka, a skóra bardzo gładka. Nie utrzymuje się to długo, po wyjściu i tak wskazane jest użyć balsamu, ale mam pewność, że moja skóra nie przesuszy się przez zbyt długie wylegiwanie się w wannie. Nie zauważyłam ujędrnienia, ale nie zależy mi na tym.

Podsumowując, jest to bardzo przyjemny produkt, kąpiel staje się miła i naprawdę można się odprężyć wśród dużej ilości piany, i pięknego zapachu. Dlatego tak bardzo żałuję, że w nowym mieszkaniu nie będę miała wanny, a prysznic i z kąpieli nici. :D

Dajcie znać, czy używacie soli, lub innych umilaczy kąpieli. Znacie tą?

Wybrane dla ciebie

14 komentarze

  1. Muszę ją wypróbować bo naprawdę jest tania i łatwo dostępna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze w biedronce przechodząc obok zastanawiałam się czy kupić, teraz już będę wiedziała, że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam wersję lawendową tej soli:) za tak niską cenę, bardzo dobrze się spisują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka szkoda, że nie mam wanny :) ale może sobie kupię i stópki wymoczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię takie umilacze kąpieli , choć akurat soli biedronkowych jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie dodatki do kąpieli ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam, przyjemny umilacz- cieszę się, że mam wannę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w moim mieszkaniu studenckim :D pięknie pachnie! :) Miałam też niebieską wersję i też boska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napewnoo skorzystam :*
    Miałam taką podobną tylko zieloną

    Zaglądniesz do mnie na bloga ?
    http://najaranatymbarkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sole do kąpieli <3

    Pozdrawiam, xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)