Jesienne lakiery do paznokci

09:00


Cześć dziewczyny :) Sporo się ostatnio dużo dzieje: przeprowadzka, nowe mieszkanie, miasto, początek studiów, ale już trochę się z tym wszystkim ogarnęłam i mam nadzieję nie zaniedbywać bloga. Dziś pogadam na bardzo fajny dla mnie temat, ponieważ o lakierach. Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie i dziś przygotowałam jesienne zestawienie :)


Jesień niesamowicie kojarzy mi się z czerwonymi paznokciami, choć tak naprawdę to klasyka na każdą porę roku. I długie i krótkie paznokcie wyglądają w tym kolorze świetnie i bardzo kobieco, więc jest to pewien must have sezonu, ale pokażę Wam dziś również inne kolory, które mogą być odpowiednie na tą porę.  


 Jesienią z czystym sercem powracam do moich ulubionych kolorów nude. Jestem absolutną fanką koloru rain rain go away z Rimmela, ale ostatnio odkryłam także "magię" białych paznokci i myślę, że ten kolor super nadaje się także na tą porę roku.


Jestem zakochana we wszystkich odcieniach fioletu i mimo, że jesienią kolory powinny być może ciemniejsze, to u mnie królują najróżniejsze odcienie, od pastelowego z chińskiego centrum (jego jakoś jest świetna, trzyma się tydzień bez odprysków i szybko schnie) do niemal czarnego odcienia z Miss Sporty. Również kolor Sally Hansen jest przepiękny. To mój pierwszy lakier tej firmy i muszę przyznać, że całkiem się z nim polubiłam. 

Kiedyś nosiłam wyłącznie ciemne odcienie przez cały rok, teraz odzwyczaiłam się od tego mimo, że bardzo mi się to podoba, wiec czasem do tego wracam, a jesień to świetna okazja. Powyższe czernie to brokatowy Miss Sporty i Golden Rose z bardzo dobrej serii Rich Color.


Powyższe kolory też są niesamowicie jesienne, brudno - szary granatowy, że tak powiem całkiem ładnie prezentuje się na paznokciach. Jeśli chodzi o Miss Sporty to kiedyś lubiłam ich lakiery, ich jakość jest całkiem przyzwoita, ale po paru dniach mimo top coatu końcówki się ścierają. Ostatnia propozycja to brudny, militarny zielony, który chyba najbardziej kojarzy się z jesienią. Jest to firma Virtual, z którą nie mam za często do czynienia, ale jakoś daje rade.

To już wszystko, napiszcie, który kolorek Wam się spodobał i jakie są Wasze jesienne typy lakierów :)  

Wybrane dla ciebie

16 komentarze

  1. Cudowne odcienie :) Zwłaszcza nudziakowe brązy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nudziaki idealne na każdą okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szczerze to ja maluję paznokcie jesienią na te same kolory co przez resztę pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne. W wśród nich i kilka moich ulubieńców ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten fioletowy róż z Sally Hansen przebija wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wszelakie fiolety na jesień, ale ten szaro-beżowy odcień z Rimmela wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolory <3 ja jesienia uwielbiam ciemną zieleń i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się te ciemniejsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię bardzo czerń na paznokciach, jest taka elegancka. :) Podoba mi się Twój lakier szary z Rimmela, idealny jesienny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ładna kolekcja, ale u mnie chyba będzie Rimmel ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolorki, ja muszę pomyśleć jaki kolor wybrać kolejny na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam całe pudełko lakierów i staram się systematycznie umniejszać kolekcje. Już od jakiegoś czasu bazuję na klasycznych czerwieniach, czerni i granacie. Latem skusiłam się na biel i piękny odcień błękitu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)