Chińskie pędzle za 30 zł po roku użytkowania - warto?

08:30

Kiedy zaczynamy przygodę z makijażem, nie zawsze chcemy, czy możemy wydać trzycyfrową kwotę na zestaw dobrych, polecanych i bardziej profesjonalnych pędzli. Na allegro oraz na różnych chińskich stronach dostać możemy zestaw 10 pędzli - 5 do makijażu twarzy i 5 do oczu. Ja zakupiłam swoje właśnie przez allegro pod koniec września zeszłego roku i pamiętam, że ich koszt razem z przesyłką wyniósł mnie 50 zł, ale teraz z tego, co się orientuję, ich ceny wahają się między 25 a 40 zł plus przesyłka, jeśli mówimy o wysyłce z Polski. 



Pędzle prezentują się naprawdę ładnie, mam wersję czarno - złotą, ale wiem, że są także inne. Są porządnie wykonane, trzonki się nie rozklejają, jeśli chodzie o wypadanie włosia, to muszę przyznać, że przez ten rok z całego kompletu wypadło tylko kilka włosków. Pędzle są mięciutkie i miłe w dotyku, ich włosie jest syntetyczne, łatwo można zmyć z nich pozostałości kosmetyków, nie barwią się. Po wielu myciach absolutnie nic złego się z nimi nie dzieje. Wspomnę jeszcze, że do ich czyszczenia używam najzwyklejszego mydła w kostce.   



Przyjrzyjmy się bliżej pędzlom do twarzy. Mamy pędzelek skośny, stożkowy, wypukły i dwa flat topy, w tym jeden bardzo lekko ścięty. Pędzel stożkowy świetnie nadaje się do wklepywania korektora pod oczy. Żadnym z nich nie nakładam podkładu, bo po prostu tego nie lubię, wole sięgnąć po gąbeczkę. Za to do nakładania brązera, różu i rozświetlacza spisują się naprawdę dobrze. Śmiało można nakładać nimi także puder. 




Jeśli chodzi o pędzle do makijażu oczu, to są one trochę gorsze. Oczywiście nie chodzi o jakość, bo wypadają tak samo, ale o kształty. Świetnie można nałożyć nimi cień bazowy i rozcierać, ale jeśli chcemy nałożyć coś precyzyjniej, to może być problem. Brakuje pędzla, który miałby krótsze włosie. Uwielbiam ten pędzelek kulisty, ponieważ można fajnie nałożyć nim cień w zewnętrznym lub wewnętrznym kąciku oraz podkreślić dolną powiekę. Mimo to, wszystkich oczywiście używam, czasem po prostu ratuję się dodatkowo innymi i jestem zadowolona. 



Mogę Wam polecić te pędzle, ponieważ całkowicie wystarczają do codziennego użytku i jak widzicie, trzymają się dobrze nawet po roku. Cena jest bardzo, ale to bardzo zachęcająca, dlatego jeżeli chcecie spróbować podstawowych pędzli za niską cenę, to śmiało. 

Macie je? Co sądzicie? Jakich pędzli używacie?


Wybrane dla ciebie

9 komentarze

  1. Mam, znam i uwielbiam :)
    Dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze chińskich pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA wolę pędzle a ' la RT, zdecydowanie są bardziej milusie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, muszę mieć je na uwadze, bo jeszcze mi się nie rzuciły w oczy :)

      Usuń
  4. Mam je i również nic złego się z nimi nie dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się! Są cudowne! A ten ścięty flat top jest moim ulubionym pędzlem do podkładu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam niestety tych pędzli i raczej się nie zaopatrzę. Stawiam na Hakuro :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)