Dark Nude Make Up Kit Lovely | makijaż i o palecie słów kilka

09:00


Hej! Jakiś czas temu kupiłam paletę z Lovely, wersję Dark Nude. Od początku zakochałam się w kolorach, które posiada, bo są one zdecydowanie "moje". Takich używam na co dzień, a także można coś z nich wykombinować, jeśli chodzi o makijaż bardziej wieczorowy. Jakieś dwa razy pokazywałam na blogu mój makijaż i wydaje mi się, że ten będzie w tym samym klimacie - brązy, przydymione oko - ale ta paletka właśnie do takich makijaży nadaje się bardzo dobrze.



Cienie są głownie perłowe, ale nie chamsko brokatowe. Ciemniejsze kolory są bardzo dobrze napigmentowane, te jaśniejsze słabiej, ale jakoś dają radę. Zawsze używam ich z bazą, wtedy kolory są wyraźnie, cienie ładnie wyglądają i trzymają się cały dzień (nie widzę różnicy między utrzymaniem się cieni ze Sleeka, a tymi z tą samą bazą). Podczas aplikacji potrafią się osypać, dlatego trzeba porządnie usunąć nadmiar cienia z pędzla. Tutaj sprawę również ułatwia baza, ponieważ cienie się do niej przyklejają. 



Opakowanie nie jest za dobre, to prawda, może szybko się zniszczyć, choć dla mnie najgorszym problemem jest otwieranie paletki, ponieważ zamknięcie jest bardzo mocne, trzeba użyć paznokci, a to może je znacznie narazić. 



Osobiście na paletę skusiłam się dopiero na promocji -49% w Rossmannie. Regularnie kosztuje 18 zł i powiem szczerze, że chyba w tej cenie bym jej nie wzięła, wolałabym dołożyć i kupić coś innego, ale za 10 zł? Jak najbardziej.



A teraz szybki i banalnie prosty makijaż przy użyciu tej paletki. Użyłam trzech powyższych cieni od najjaśniejszego w wewnętrznym kąciku do najciemniejszego kąciku zewnętrznym, a także oraz czerni, którą wykonałam kreskę na górnej linii rzęs. 




Tak wygląda efekt końcowy. Osobiście takie makijaże uwielbiam i noszę na co dzień. 
Dajcie znać, jak Wam się podoba i czy miałyście do czynienia z Lovely Dark Nude Make Up kit.


Wybrane dla ciebie

4 komentarze

  1. No piękny dzienny makijaż :D Mam tą "podstawową" paletkę i też nie mogę narzekać :D. Kochana jaki masz tu podkład? Bardzo ładnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel match perfection, jeden z moich ulubionych :)

      Usuń
  2. też się na nią pokusiłam na rossmannowej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza paletka z całej trójki :) Pierwszy z lewej, żółty cień po prostu uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)