Kanał vlogowy

11:20


Chciałabym, żeby kanał na Youtubie był częścią mojego vloga. Staram się tam dodawać filmy, głownie vlogi, w których pokazuję codzienne życie, czynności, także kosmetyki (bo to duża część mojego życia haha). W ostatnim vlogu mówię trochę o organizacji kanału, co się dzieje, co będzie działo się w przyszłości. Blog + kanał vlogowy to coś, co chcę przetestować, sprawdzić, czy zda u mnie egzamin. Jestem ciekawa, czy jesteście zainteresowani, żeby raz w tygodniu na kanale pojawiał się vlog. Moim zdaniem to fajny dodatek, ciekawa interakcja. O vlogach będę na bieżąco informować na blogu.Czasem będą to oddzielne posty, czasem przy okazji. Moglibyście oglądać je tutaj albo zasubskrybować mój kanał. 



ADRIENNE DAILY VLOG




Wybrane dla ciebie

2 komentarze

  1. O na pewno zasubskrybuję i będę wpadać często do Ciebie Kochana! Powodzenia i dużo mobilizacji!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)