White&jeans | Outfit of the day

09:00

Cześć, dziś coś, czego dawno u mnie nie było, czyli strój dnia i to nie byle jaki, bo z Giżycka, czyli mojej nowej miłości na ukochanych mazurach.
Pogoda była dynamiczna, dość wietrzna, ale słoneczna, dlatego postawiłam na lekką bluzkę, ale za to długie spodnie i buty raczej sportowe i niesamowicie wygodne, bo spacerowania było sporo. Strój jest dość zwyczajny, ale przyznam, że takie lubię najbardziej. Dajcie znać, jakie Wy lubicie i jak moja przypadła Wam do gustu.






bluzka - sinsay | spodnie - cropp |  buty - sprandi ccc |  torebka - textil market |  okulary - nn 


Wybrane dla ciebie

1 komentarze

  1. Giżycko to świetne miejsce :)
    Bardzo fajna stylizacja, taka na luzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)